• Reklam, işbirliği ya da önerileriniz için [email protected] adresine email atabilirsiniz.

  • YASAL UYARI

    Sitemizde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır www.bahisvar4.net sitesinde hiç bir şekilde bahis ve kumar oynatılmaz Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz 7258 sayılı yasa gereği bahis oynatmak suçtur.

Forum Hakkında Teknik Sorunlarınız & Önerileriniz

mertoski

MESAJ YAZAMAZ
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
14
Beğeni Sayısı
9
Konum
Manisa
sen yazıver mert sana zahmet @Crysis85 e nerden girdiğini , ben de kullanmıyorum tapatalk ı çünkü, ama teknik elemanlarımın verdiği bilgi tib sonrası keyler düzeltildi ve sorunsuz olarak şu anda girildiği .
Hocam arama kısmına bahisvar yazınca iki tane çıkıyor, bir tanesi çalışıyor öbürü ağ hatası veriyor.

@Crysis85
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Fossa Dei Leoni

Efsane Üye
Katılım
2 Haz 2019
Mesajlar
2,304
Beğeni Sayısı
4,470
Konum
Kolaygiriş
Forum neden artık bizi adblock eklentisini kullanmamamız yönünde zorluyor acaba? Ben ezelden beri adblock kullanıyorum ancak bu sitede hiçbir banneri engellemedim. Forumun son aldığı güncelleme, sırf benim tarayıcımda adblock buldu diye pause yapmak zorunda mıyım? Zaten bannerların hepsi karşımda. Ne gereği var zorlamanın yani?
 
Katılım
15 Mar 2019
Mesajlar
835
Beğeni Sayısı
2,595
Aynen öyle lütfen bunu düzeltin

Milyon tane reklam var zaten bari ek açılanlardan kurtulalım
 

hkann

KURUCU ADMIN
Katılım
9 Mar 2019
Mesajlar
10,538
Beğeni Sayısı
33,880
Konum
Dünyadan , sen ?
Bakalım arkadaşlar ancak bizim hiç bir şeye sizi zorlamadığımızı söylemek isterim hatta aramızda kalsın normalde zorunlu olan bir bannerı bile ben çaktırmadan çarpılı yaptırdım sizlere kolaylık olsun diye :)

@Ellidort , @WRW , inceleyin , sıkıntıyı giderelim.
 
Son düzenleme:

Ellidort

Sakaryaspor
Süper Moderatör
Katılım
20 Mar 2019
Mesajlar
2,571
Beğeni Sayısı
5,110
Konum
Türkiye
Forum neden artık bizi adblock eklentisini kullanmamamız yönünde zorluyor acaba? Ben ezelden beri adblock kullanıyorum ancak bu sitede hiçbir banneri engellemedim. Forumun son aldığı güncelleme, sırf benim tarayıcımda adblock buldu diye pause yapmak zorunda mıyım? Zaten bannerların hepsi karşımda. Ne gereği var zorlamanın yani?
Aynen öyle lütfen bunu düzeltin

Milyon tane reklam var zaten bari ek açılanlardan kurtulalım
Adblockla ilgili durumu değiştirdik. Yaşanan aksaklık için kusura bakmayın.

Herhangi bir problem olursa yine buradan yazabilirsiniz.
 

hkann

KURUCU ADMIN
Katılım
9 Mar 2019
Mesajlar
10,538
Beğeni Sayısı
33,880
Konum
Dünyadan , sen ?
screenshot-api.asm.skype.com-2020.10.10-12_09_53.png

bu seçili kalmış arkadaşlar yahu kusura bakmayın , bakın bu forum işleri ayarlarında milyon tane ayar var ve arada gözden kaçabiliyor , siz hiç çekinmeden bunları yazın ki biz düzeltelim , bkaın daha yen haberimiz oldu bu saçmalıktan :(
 

Fossa Dei Leoni

Efsane Üye
Katılım
2 Haz 2019
Mesajlar
2,304
Beğeni Sayısı
4,470
Konum
Kolaygiriş
bu seçili kalmış arkadaşlar yahu kusura bakmayın , bakın bu forum işleri ayarlarında milyon tane ayar var ve arada gözden kaçabiliyor , siz hiç çekinmeden bunları yazın ki biz düzeltelim , bkaın daha yen haberimiz oldu bu saçmalıktan :(
Camiye elinde bira şişesi ve ayağında ayakkabı ile girdiler muamelesi gibi oldu bize :(
 

Son mesajlar

Sosyal Medya Hesaplarımız

Twitter

Forum istatistikleri

Konular
11,835
Mesajlar
624,808
Kullanıcılar
7,022
Son üye
dream street1923
Üst
7